Sunday, November 21, 2010

Cikinaka - Tokey Buku



Cikinaka - Tokey Buku
Blog ini menjual pelbagai jenis buku..
Kepada peniaga online yang beli 1 buku, saya akan paparkan banner mereka di tempat yang sesuai.  Beli 1 buku juga layak untuk cabutan bertuah.

Saya juga mencari pengedar buku dengan yuran keahlian cuma RM90 dan akan mendapat laman web promosi kedai buku sendiri....

Sokonglah bisnes saya ini yaa....

Your link address / Alamat Blog utk di iklankan : http://www.cikinaka.blogspot.com


Your blog category / Kategori Blog Anda : Others

Write Your category (for OTHER's category )/Apakah kategori blog anda? (Bagi kategori OTHERS) Buku/Majalah/Ilmu

Your Name / Nama Pemilik Blog : Ana Haslina

Email / Emel : wirnahaslina@yahoo.com.my

Phone No / No Telefon : 0194806183

Bagaimana anda tahu tentang Portal Niaga Anda ini? Melalui blog kawan

Adakah anda sudah menjadi Followers kami? Ya - Terima Kasih dari PNA

Give some brief about this Portal. / Berikan pendapat anda mengenai Portal Niaga Anda ini. ( Ini bagi meningkatkan mutu perkhidmatan kami. ) Baik..
Saya suka..
Kalau ada idea, nnti saya sampaikan di shoutbox.
or maybe PNA boleh buat Do n Dont kepada blogger sbb ada blogger yang iklan di kedai org tapi kedai sendiri takde shotbox tu...atau letak banner cam sembunyi2 jer...

0 comments:

Post a Comment